Czas start.

12255701_10207743117403983_52720312_o (1)

By stworzyć coś pięknego potrzeba czasu.
Stawia się solidne fundamenty
na których małymi krokami, buduje się mocne filary,
kolejno przychodzi czas na ściany i przykrywający wszystko duży dach.
Na końcu dodaje się stopniowo drobne elementy,
które upiększają i zespalają wszystko w jedną całość.
Jedyną i niepowtarzalną.
Wyjątkową.


Trzy lata temu przyjechałam pierwszy raz zwiedzić Dolny Śląsk.

Celem wizyty było zobaczenie rodzinnych stron M i poznanie jego rodziców. Był to czas pełen znaków zapytania, gdyż nie byliśmy jeszcze w ten czas „razem” i powoli poznawaliśmy się. Także więc jako „koleżanka” zjawiłam się w progu jego rodzinnego mieszkania.

Pamiętam jak dziś podróż polskim busem.
Przez cała drogę słuchałam w kółko pięć piosenek nowo odkrytego zespołu „the neighbourhood”. Do dziś gdy włączę ich utwór „Sweater weather” uśmiecham się i mam przed oczami nisko zawieszone słońce na horyzoncie świecące mi prosto w twarz przez szyby autokaru, a potem śliczny wrocławski hotel. ❤

Trochę z niedowierzaniem rozglądałam się dookoła i małymi krokami nieświadoma wchodziłam w czas wielkich zmian w moim życiu.


Tydzień temu wybraliśmy się na krótki weekendowy wyjazd do Polski,by odwiedzić rodziców M we Świdnicy.
We Wrocławiu byliśmy tylko przejazdem, ale nie przeszkodziło nam to udać się do dwóch barów, w których stawialiśmy swoje pierwsze wspólne kroki trzy lata temu.

To niesamowite uczucie, kiedy siedzący w tym samym miejscu uświadamiasz sobie jak wiele się zmieniło.
Nie tylko stopień waszej relacji, ale także i wy sami, wasze życie, miejsce zamieszkania, otaczający was świat..

Nie zawsze jest łatwo.
Czasem trzeba z wielu rzeczy zrezygnować, żeby otworzyć się na coś nowego. Nauczyć się czerpać radość z tego co mamy w danej chwili i nie poddawać się.

Kiedy się już przez to wszystko przebrnie, pielęgnujemy dobre wspomnienia.
I z dumą patrzymy na to co udało nam się osiągnąć.

One thought on “Czas start.

  1. Oj to jest cudowne 🙂 Inaczej trzyma się już za ręce, inaczej siedzi na tych krzesłach.. – choć wnętrze wygląda tak samo :). Ja pamiętam jak jako świeża para chodziliśmy zimą uliczkami jego miasta, czekaliśmy na tramwaj… – teraz odwiedziny tych stron jest dla mnie taką samą tradycją i swojego rodzaju magią jak choinka na święta :).

    Lubię to

Skomentuj

