Idealizm.

Grudzień był pracowitym miesiącem.
Ale już jestem! I pragnę coś ogłosić 🙂

IMG_20150707_233629Uwielbiam gdy wszystko jest idealne.
Pięknie zaplanowane, a potem wiernie odtworzone.
Z dbałością o najmniejsze szczegóły, detale.
Gdy jest dokładnie tak jak sobie wyobraziłam.

Dlatego też i zbierałam się wieki z otworzeniem swojej strony internetowej. Ale nareszcie jest! ❤


Brzmi tak jakoś poważnie i profesjonalnie. Nie jestem pewna czy można to w ten sposób nazwać. Nie posiadam swojej prawdziwej domeny pl, sklep internetowy jeszcze nie działa tak jak powinien.. Trudno było mi wybrać konkretny układ strony, kategorie, czy menu. A sam wygląd strony był zmieniany i zmieniany z tysiąc razy i nadal bym przy tym grzebała. W końcu wszystko musi być idealne 😉

Jednak z dumą mogę powiedzieć, ze udało mi się stworzyć coś z czego jestem zadowolona. Nie stu procentowo, ale nareszcie udało mi się.
Plany snułam już od kilku lat. Były blogi, nie blogi, ale ja pragnęłam strony. Miejsca gdzie będę mogła zmienić dosłownie KAŻDY element tak jak mi się podoba.
Pragnęłam strony z sercem. Moim sercem ❤

miszMarza to takie miejsce ❤


miszmarza logo2Będę zbierała w nim wszystkie swoje prace i kreatywne pomysły.
Mam nadzieje miszMarzowym blogiem nadać trochę więcej jej życia.
Tworzyć jakieś ciekawe projekty i kolekcje, a co najważniejsze, to spełniać się bawiąc się w to wszystko.

Zapraszam do mojego kreatywnego zakątka:

miszMarza 


Mam nadzieję, że nie zabraknie mi zapału i będę poświęcać jej należyty czas. 🙂

Skomentuj

