Wiosenne wakacje!

portugalia

Jest!
Wczoraj udało nam się zarezerwować bilety
na tygodniową wycieczkę do Portugalii! ❤
Jestem strasznie szczęśliwa! 🙂

Pomimo iż byłam dosłownie rok temu w Porto razem ze swoją najlepszą przyjaciółką to i tak nie mogę doczekać się kiedy znowu zobaczę to piękne miasto! ❤

Zauroczyło mnie wtedy niezmiernie i obiecałam sobie, że koniecznie muszę tutaj wrócić z moim M! I tak się stanie już za dwa miesiące! 🙂

Zaczynamy od Lizbony, tam mamy w planach dodatkowo pojechać do Sintry i na przepiękne klify w Cabo da Roca, a potem urocze Porto 🙂 Nie mogę się już doczekać, aż zacznę planować wycieczkę! 🙂 Będzie pięknie!

To wspomnienie mojego pierwszego pobytu w Porto:

kliknij i zobacz:

wycieczka do O!Portopodkreślenie tytuł

 

Skomentuj

