Słodkie obżarstwo.

słodkości

Wszystko zaczęło się od miłości do jedzenia,
a ta podobno jest najszczerszą.

Z modeliną znamy się od dziecka.

Jako mały brzdąc z zafascynowaniem oglądałam poranny „budzik”, gdzie przemiła kobieta każdego dnia lepiła z plasteliny przeróżne piękne rzeczy. Marzyłam wtedy o własnej kolekcji plastelinowych figurek.
Nieudolnie tworząc swoje pokraczne stwory.

Potem nie wiadomo skąd,natknęłam się w internecie na „mini food”,w którym zakochałam się bez pamięci. ❤ I tak pojawił się mój pierwszy czekoladowy donut, który zapoczątkował produkcję słodkiej biżuterii.

Pomysłów była masa.Jako miłośnik słodkości bez problemu urzeczywistniałam swoje słodkie fantazje, tworząc modelinowe kolczyki, zawieszki, czy bransoletki. Potem zaczęły się pierwsze prezenty dla rodziny i obdarowywanie znajomych. Któż nie lubi słodkich słodkości, a co dopiero takich które nie tuczą!

Dzięki temu miłość do jedzenia stała się moją pasją.

A produkcja czekoladowych tortów, owocowych tart, czy tłustych donutów, pozbawiona była wyrzutów sumienia. Wręcz przeciwnie! Rozbudzała tylko apetyt na nowe słodkie zachcianki!

Pozdrawiam wszystkich Obżartuchów!

oryginalny post ↓

❤ Słodkie obżarstwo.
podkreślenie tytuł

Skomentuj

