Mówię trochę po francusku.

Je parle un peu le français. (1)

Małymi krokami rozwijam swoja stronę poświęconą nauce języka francuskiego.
Aż miło się patrzy jak każdego dnia dochodzą nowe polubienia fanpagu na fb 🙂
Serce rośnie ❤


Skąd pomysł na tego typu stronę?

Po przyjeździe do Francji, mój poziom języka francuskiego był na poziomie zerowym, ale z zapałem wertowałam internetowe strony w poszukiwaniu wiedzy. Zaczęłam tworzyć kolejne zeszyty z francuskimi zapiskami. Pisałam dosłownie wszędzie. Potem doszły kursy języka i lekcje indywidualne. Po prostu tonęłam pod stosem notatek. Uwielbiam kiedy wszystko jest na swoim miejscu, ale jak pracuję jestem człowiek chaos 😉

Także wiec zaplanowałam zebrać wszystko w jednym miejscu.

Pomimo iż trudno odnaleźć mi się w niektórych moich notatkach i znaleźć czas na przepisywanie starych tematów, kiedy uczę się w tym samym czasie nowych, małymi krokami zaczynam wprowadzać systematyczność na moim blogu.

Po pierwsze chcę w nim wszystko uporządkować. Po drugie chcę zamieścić w nim wszystko to co sprawiało mi trudność w nauce jak i te informacje których nie mogłam znaleźć w internetach, a zdają mi się często niezbędne do zrozumienia jakiegoś tematu.

Obecnie francuski jest moim uzależnieniem. Potrzebuje go na co dzień, by móc normalnie funkcjonować.
Czasem mam go dosyć, ale jednak ma w sobie coś pięknego co przyciąga mnie z powrotem do niego 🙂


Dlaczego
MÓWIĘ TROCHĘ PO FRANCUSKU?

Bo dokładnie to było najczęściej powtarzanym przeze mnie zdaniem
po przyjeździe do Paryża! 😉

Je parle un peu le français.

[żyparl ępylyfrase]

No i próbuj się teraz dogadać ze mną Francuzie 😉


Oczywiście nie byłabym sobą jakbym nie planowała jakiś zmian dizajnu, że tak to spolszczę 😉 Na razie powstało nowe logo? Może bardziej tytuł. Jak do tej pory blog figurował pod francuska nazwą a fb pod polską, co trochę nie trzymało się kupy.

Może powinnam zmienić adres bloga na polski? Tak się zastanawiam, bo jednak posty na nim zamieszczane są skierowane do Polaków 😉

Skomentuj

