Wiosna.

iJuż jest ❤
Piękna i budząca
wszystko do życia.

Nawet chce mi się wcześniej wstawać z łóżka 😀
Ale tylko troszeczkę wcześniej 😉

W weekend sporo spacerowaliśmy i cieszyliśmy się ciepłym słońcem.
Chyba uzbierałam trochę energii.


No i w końcu zebrałam się!
Udało mi się opisać mój walentynkowy weekend w malowniczej Bretanii ❤

To szczegół, że z naszej czwórki tylko ja uważałam go za walentynkowy, nie zmienia to jednak faktu, że świetnie się razem bawiliśmy 🙂

Zapraszam tutaj:

Marza tu była.

W najnowszym wpisie Mont-Saint-Michel i Saint-Malo.

Do nadrobienia jeszcze 4 wpisy o podróżach! Ulala!
Kiedy ja to nadrobię? 😀
Takie problemy to sama przyjemność ❤

Za niecały tydzień Lizbona i Porto ❤
Nie mogę się doczekać!

Nowy aparat już zakupiony! Jestem bardzo szczęśliwa, bo od kiedy stary uległ awarii nieudolnie starałam się zastąpić go telefonem komórkowym.

Teraz mam coś pięknego <3. Niedużego i niebardzo kosztownego, ale zdecydowanie spełniające moje wymagania zdjęciowe 🙂 A na dodatek ma wifi i GPS !! ❤ W planach jest zabawa w nagrywanie krótkich filmów! Pani K stworzyła taki z naszego walentynkowego weekendu i muszę przyznać, że jest to naprawdę niesamowita pamiątka! Żałuję tylko, że tak późno wpadłam na ten pomysł i pozbawiłam poprzednich pięknych wycieczek filmowych relacji.
Ale już niebawem pierwsze próby zmatowania krótkiego filmiku z Portugalii!
Zobaczymy czy coś z niego wyjdzie. Może nawet się nim podzielę 🙂


Poniżej zamieszkam małą fotorelację z tego pięknego weekendu ❤
Będę więcej zamieszczać zdjęć z Paryża w kolejnych postach,
bo chcę  zabrać Was trochę do mojego świata 🙂

Na pierwszych zdjęciach budynek szkoły wyższej tonący w kwiatach magnolii ❤
Poniżej muzeum Rodin z przepięknym parkiem i widokiem
na złotą kopułę „Dôme des Invalides”.

Skomentuj

