Dieta cud?

dietaoczyszczajacaDieta diecie nie równa. Mięsne, białkowe, nisko-węglowodanowe, bez cukrowe i wiele innych. Od zawsze miałam pewne uprzedzenia co do ich stosowania. Bałam się, że bardziej mi zaszkodzą aniżeli przyniosą korzystne rezultaty. Rozregulują przemianę materii, czy spowodują niedobór jakiś witamin. Poza tym każde próby przejścia na dietę kończyły się nocnym pochłanianiem ogromnej ilości słodkości, czy gigantycznego schabowego.


Nie chciałam dużo schudnąć. Chciałam oczyścić swój organizm z całego śmieciowego jedzenia które tak uwielbiam! ❤

Nigdy nie byłam nad wyraz pulchna, chociaż teraz nie mogę sobie siebie wyobrazić, kiedy z młodu miałam prawie 10 kilogramów więcej 😀 Jestem tą szczęściarą z dobrą przemianą materii, która może przed snem spałaszować kanapkę z nutella i kłaść się spać bez wyrzutów sumienia. Uwielbiam tłuściutkie pizze z oliwą, niezdrowe cheeseburgery i kromkę z grubą warstwą masła, nawet jak kupuję mleko to lubię wybierać to z największą zawartością tłuszczyku ❤

Jednym słowem jestem wielkim obżartuchem. I na dodatek mam problemy z odmawianiem sobie tych przyjemności.

Ale to nie tak, że nie lubię zdrowej żywności. Uwielbiam ją! Pyszne owocowe koktajle, warzywne sałatki, czy ziołowe herbatki ❤ I oczywiście stale wprowadzam jakieś zdrowe jadłospisy do swojego menu, jednak zawsze muszę gdzieś wcisnąć na noc garść cukierków, czy zastąpić śniadanie czekoladowym batonikiem 🙂


Dzięki moim rodzicom odnalazłam idealną dietę dla siebie.

A bardziej głodówkę.

Która głównie ma za zadanie oczyścić organizm z toksyn, wzmocnić odporność i dodatkowo odjąć parę kilogramów. Co fajne odchudza ona proporcjonalnie do nadwagi, także osoby które mają więcej dodatkowych kilogramów schudną na niej więcej, a osoby szczuplejsze mniej. Jedyną wadą tej diety jest wysoki stopień ograniczenia tego co jemy. Nie ilości, ale jakości. Dieta działa w sposób oczyszczający, czyli zabiera zbędne tłuszczyki, oraz toksyczne złogi z organizmu. W diecie eliminujemy całkowicie tłuszcze i węglowodany. Jest to dieta wyłącznie owoco-warzywna z większym naciskiem na warzywna. Można bowiem jeść jedynie te warzywa które posiadają niską zawartość energetyczną. Organizm ma odczuwać brak surowców energetycznych i czerpać je właśnie z resztek odłożonych w naszym organizmie. Każde podjadanie lub najmniejsze złamanie zasad diety od razu niweczy cel naszej głodówki i wszystko trzeba zaczynać od początku. Dietę należy stosować minimum dwa tygodnie, by organizm mógł wystarczająco zgłodnieć, by zacząć żywić się tym co zaśmieca nasz organizm. Najdłuższy okres to 6 tygodni, z racji iż jest to głodówka nasz organizm będzie bardzo osłabiony i w końcu trzeba będzie zacząć go normalnie, ale zdrowo odżywiać 🙂

Moi rodzice są żywym przykładem na lecznicze właściwości diety. Mamy odzyskała odporność, a tatko łatwo zrzuca nadmierne kilogramy z brzuszka 🙂 Stosują tę dietę od wielu lat, przynajmniej dwa razy do roku i cieszą się dobrą formą i zdrowiem. Podziwiam ich za wytrwałość!

Funkcjonują specjalne ośrodki które leczą ludzi za pomocą tylko i wyłącznie odżywiania według tej diety nawet z najcięższych chorób! To jest niesamowite ❤

Nastał czas żebym bym i ja zadbała o siebie!


Oto dieta doktor Ewy Dąbrowskiej

Co możemy jeść: 

WARZYWA:

korzeniowe (marchew, buraki, seler, pietruszka, rzodkiew),
kapustne (kapusta biała, czerwona, pekińska, kalafior, brokuł, kalarepa),
cebulowe (cebula, por, czosnek),
dyniowate (dynia, kabaczek, cukinia, ogórki),
psiankowate (pomidor, papryka),
liściaste (sałata, natka pietruszki, seler naciowy, jarmuż, rzeżucha, koper, szpinak, roszponka, rukola, zioła).

OWOCE:

Równocześnie można spożywać niskocukrowe owoce takie jak:
jabłka, grejpfruty, cytryny.

Szczególnie cenne są zielone soki, które pochodzą z zielonych pędów roślin. Są one bogatszym źródłem bioaktywnych składników niż korzenie, posiadają chlorofil, którego budowa chemiczna jest podobna do hemoglobiny, mają aktywne enzymy, które oczyszczają, odtruwają, odnawiają krew, ułatwiają trawienie, alkalizują, dostarczają tlenu, energii, witamin i minerałów w najlepiej przyswajalnej postaci.

Przykłady zielonych pędów na soki: natka pietruszki, seler naciowy, botwina, mniszek, pokrzywa, szczaw, szpinak, brokuł, kapusta, sałata, kiełki lucerny, trawa z pszenicy.

Warzywa i owoce można jeść na surowo, w postaci surówek, zup warzywnych przyprawianych ziołami, warzyw duszonych, pieczonych.

Wśród napojów poleca się picie: wody, soków warzywnych i owocowych, herbat owocowych lub ziołowych, kompotów bez cukru, wywarów z warzyw.


Czego NIE możemy jeść:

W czasie kuracji nie należy spożywać żadnych innych pokarmów jak np. chleba, makaronów, kasz, roślin strączkowych, ziemniaków, oleju, tłuszczu itp.

Po prostu niczego co posiada dużą ilość węglowodanów. Organizm ma odczuwać ich brak i zacząć żywic się tym co ma poodkładane po katach 😉

Również nie należy pić kawy, mocnej herbaty, alkoholu, ani palić papierosów.

Nie wolno podjadać!
Każde złamanie zasad diety wraca nas no punktu wyjścia i trzeba wszystko zaczynać od nowa. Podjadanie spowoduje, ze organizm zamiast wykorzystywać złogi, będzie czekał na kolejną zakazaną przekąskę 😉

Żeby dieta przyniosła jakieś rezultaty należy stosować ją
minimum 2 tygodnie do 6.


Wczoraj przeżyłam swój pierwszy dzień głodówki 😉 Jeszcze tylko 13 🙂
Trzymajcie kciuki!
Niebawem pojawi się post z moim jadłospisem. A potem kolejne i kolejne, jak długo wytrzymam 🙂 Potrzebuję motywować się tym!

Reklamy

2 thoughts on “Dieta cud?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s