(Nie)zorganizowana.

aplikacjeUwielbiam produktywnie spędzić swój dzień.
Wieczorem usiąść na kanapie i czuć się jakby poranek był wczoraj.

Szkoda tylko, że jak przyjdzie weekend
to spędzamy go często leżąc do góry brzuchem.

Dziś środa.
We środy mam wolne.
Postanowiłam jej nie zmarnować.


Zazwyczaj jak chcę się dobrze zorganizować zapisuję sobie poszczególne zadania na kartce i sukcesywnie wykreślam. Znalazłam jednak świetną aplikację na komputer, która umożliwia tworzenie takowych list i śledzenie swojego progresu.

Szukałam czegoś z widgets’em na pulpit, niestety na próżno.
Ta aplikacja posiada jednak możliwość przypinania poszczególnych list do rozwijanego menu startu (tych kafelków w Windowsie 8 i 10) co ułatwia znacznie do niej dostęp.

Ja utworzyłam sobie kilka list, między innymi właśnie „listę zadań”, w której zebrałam  wszystko to co mam dzisiaj w planach zrobić. Zamieściłam tam nawet takie rzeczy jak poranna toaleta, czy posiłki! 😀 Tak, jak się mnie nie przyciśnie to będę siedziała cały dzień w piżamie i zajadała ciastka 😉

uwaga 

(powyższy link powinien przekierowywać do aplikacji na komputer)
lista zadań

Możemy zmieniać kolejność poszczególnych pozycji, a za pomocą kliknięcia odznaczamy wykonaną czynność. Możemy nawet ustawić sobie dzwonek, który przypomni nam o obowiązkach! Do wyboru mamy trzy kolory względem priorytetów danych list.

Lubię tę aplikacje za swoją prostotę i przejrzystość. 🙂
No i dzisiaj pomogła mi świetnie zorganizować sobie dzień!


By stać się bardziej zorganizowaną zainstalowałam sobie ostatnimi czasy na telefonie inną genialną aplikacje. Ma dokładnie to czego chciałam, czyli widget w formie przycisku do odhaczania codziennych nawyków. Do tego posiada wiele ciekawych zestawień takich jak kalendarze, wykresy, częstotliwość, najlepsze serie, czy siłę nawyku, by zestawić i ładnie przedstawić nam jak przedstawiają się postępy w naszych postanowieniach.

Śledzenie Nawyków Loop

(aplikacja na telefon)

Aplikacja posiada również wyskakujące przypomnienia do których można dodać własny tekst. Np. mi o poranku wyskakuje: „Jak tam twój zadek?” co ma mnie zmobilizować do ćwiczeń na bikini 😉 Możemy ustawić godzinę o której chcemy by aplikacja przypominała nam o obowiązkach, oraz czas po jakim ma przypomnieć się na nowo gdy klikniemy „odłóż” nasze zadanie na później 😉 Świetne jest to, że możemy również ustawić częstotliwość z jaką chcemy robić dane czynności. Np. Nauka francuskiego co drugi dzień, a raz w tygodniu nakładanie odżywki na włosy 😉


I ostatnia aplikacja, bez której już nie wyobrażam sobie życia to

SolCalendar

(aplikacja na telefon)

Jest piękny graficznie, do zaznaczania poszczególnych wydarzeń możemy używać nie tylko szerokiej palety kolorów, ale i również małych uroczych obrazeczków. Posiada również przypomnień, oraz listę zadań! Która ja wykorzystuję na listę zakupów lub szybkie notki, by nie zapomnieć czegoś zrobić 😉 W ogóle posiada pełno funkcji!

Z resztą zobaczcie sami 😉

[Youtube https://www.youtube.com/watch?v=81GKFqr8S5w%5D

One thought on “(Nie)zorganizowana.

Skomentuj

