Make me happy.

just smileWiecie co jest najpiękniejszego w byciu w związku z drugą osobą?
Uczucie szczęścia jakim ona nas obdarowuje.

To te niespodzianki małe i duże, drobne gesty,
wielkie czyny,
długie rozmowy,
czy krótkie słowa.
Tylko i wyłącznie po to by
zobaczyć uśmiechu na twarzy ukochanej osoby.


Najbardziej cenie spokojne chwile spędzone razem.
Czy to przed komputerem oglądając film,
czy na wzgórzu w Toskanii wpatrując się w gwieździste niebo.
To kiedy możemy na chwilę zapomnieć o całym świecie
i być na chwilę tylko dla siebie.
Wtulić się w ciepłą szyję i dostać delikatnego całusa w głowę.

Wtedy jestem najszczęśliwsza na świecie.



Kilka dni temu przypadł dzień moich 25 urodzin.
Pan M postanowił więc zrobić mi niespodziankę podczas naszej wiosennej wycieczki.

Wyjechaliśmy z Langwedocji by zobaczyć przylegający do niej rezerwat przyrody w Prowansji. Prowadzę wytyczoną na gpsie trasą i zajeżdżamy do jednej ze stadnin koni nie zdając sobie jeszcze z niczego sprawy. Kiedy Pan M wysiada z samochodu i mówi, żebym się szykowała dociera do mnie jego niecny plan!

Na koniach jeździłam kiedyś. Jako mała dziewczynka. Co któryś weekend z rodzicami odwiedzaliśmy pobliską stadninę na krótką przejażdżkę. Nie jeździłam dużo, ale zawsze pałałam miłością do ich aksamitnych nosków i możliwości jaką daje umiejętność jazdy konnej. Marzyłam sobie o tym, że kiedyś sama będę w stanie pojechać na koniu gdzieś przed siebie, przejechać pola i lasy.
Znaleźć się gdziekolwiek będę chciała.
Rozkoszować się naturą i wiatrem we włosach podczas galopu ❤

Po 10 letniej przerwie Pan M zaserwował mi
3 godzinna przejażdżkę na grzbiecie dziarskiego rumaka 🙂
Po szybkiej instrukcji po francusku trzeba było sobie jakoś dać radę;)
Były kłusy, galopy, brodzenie po wodzie i obserwowanie dzikich mieszkańców rezerwatu.
Cudna pogoda i sprej anty komarowy pozwoliły nam cieszyć się w pełni atrakcją ❤
Po wszystkim został mi obtłuczony zadek i cudne wspomnienia 🙂


Za niecały miesiąc urodziny Pana M.
Co ja wymyślę, żeby zobaczyć ukochany uśmiech na jego buzi?

Skomentuj

