Uciekniemy gdzieś?

Rozpocząć wszystko od nowa lub na nowo.
Uciec gdzieś daleko, od wszystkiego.
Znaleźć swoje własne zaciszne miejsce.
Mały domek na zboczu góry z widokiem przed siebie.
Ustalić własne zasady i być tylko dla siebie nawzajem.
Stworzyć swój własny świat, zbudowany z marzeń.
Cieszyć się każdą piękną chwilą i żyć nią każdego dnia.
Kochać z całego serca i na zawsze.


Każdy z nas ma czasem taką potrzebę.Czasem dlatego, że niektórych rzeczy które się wydarzyły nie da się już odwrócić. Nie potrafimy czegoś znieść i potrzebujemy od tego uciec, najdalej jak się da. Czasem dlatego, że potrzebujemy czegoś więcej, czegoś innego.Uciekamy z potrzeby serca, w poszukiwaniu wyimaginowanych marzeń. Małych tęsknot, które co jakiś czas odzywają się z tyłu naszej głowy. Czasem uciekamy bo się nudzimy i chcemy poznać coś nowego. Potrzebujemy zmian i chcemy spróbować żyć w inny sposób. A czasem w ogóle nie zależy to od nas.


Dlaczego ja mam na to ochotę?

Z natury szybko się nudzę i potrzebuję zmian. Przemeblowania w pokoju, nowego szablonu bloga. Żyję pięknymi rzeczami, to one mnie uszczęśliwiają i dają siłę do działania, dlatego poszukuję ich z zapałem na każdym kroku. Czasem żałuję niektórych decyzji i układam nowe scenariusze, które nigdy nie urzeczywistnione ciążą mi na głowie. Nie raz mam ochotę wszystko rzucić i zacząć wszystko od tak, od nowa. Poza tym marzę o domku na skraju lasu, z widokiem na rozległe horyzonty, lub z szumem fal za oknem. ❤

Skomentuj

