Wrzesień 2016

PODSUMOWANIE MIESIĄCA

Dzisiaj zapraszam Was do swojego świata! Zobaczcie jak wygląda moje życie na co dzień i jak spędzam wolne chwile! ♥ 

Co we Wrześniu:

  1. Nowy rok szkolny – powrót do pracy, wracamy do rzeczywistości.
  2. Wracanie z pracy do domu na rowerze! – mój osobisty sukces, jest ruch!
  3. Pierwszy raz ze świeżą marakują 😉 – love it!
  4. Skradzione konto ma instagramie – nigdy Noe wpadłabym na to że ktoś może zapragnąć przywłaszczyć sobie mój profil i wykorzystywać go do niecnych celów. Prace nad odzyskaniem konta ciągle trwają.
  5. Francuskie ubezpieczenie! – Tak! Mam je! Po ponad dwóch latach, zdobyte!<3
  6. Zaliczony francuski egzamin! – osobisty sukces i mega zadowalający wynik! Egzamin DELF za mną!
  7. Weekend w Warszawie ♥ – takie wycieczkowe weekendy to istna rozpusta!:D Uwielbiam! Odpoczynek każdemu się należy 🙂
  8. Brat w Paryżu! – I jest! Nareszcie 🙂 Można tanio? Można! 🙂
  9. Odkryte nowe zakamarki Paryża! – punkty widokowe ♥
  10. Koniec pracy! – Moja przygoda francuskiej niani dobiegła końca! Jestem w pełni zadowolona. Dzięki niej wiele się nauczyłam i miałam możliwość poznać lepiej francuskie życie! Na horyzoncie jeszcze nowej pracy nie widać, ale najbliższy czas na pewno będzie wspaniały, bo stawiam na rozwój i nowe rzeczy 🙂

Mój cały miesiąc w 5 minut 😉

film

