Grudzień 2016.

Zanim oddamy się rocznemu podsumowaniu zapraszam na GRUDZIEŃ 2016

Jaki był dla mnie ten miesiąc?
Szalony! Na początku nałożyłam sobie tysiąc rzeczy na głowę! Chciałam wprowadzać pełno zimowych nowości na francuskiego bloga, a na pannie marzannie zaplanowałam zrobić kilka postów o świątecznym DIY, marzył mi się jakiś świąteczny projektach handmade, do tego doszły typowo świąteczno-przygotowawcze sprawy. Wszystkiego ZA DUŻO. Standardowo źle wymierzyłam siły na zamiary i nie wypełniłam całego swojego grudniowego planu.

Mimo wszystko grudzień nie może być nieudanym miesiącem!
MÓJ GRUDZIEŃ:

  • moje ulubione świateczne ręcznie robione dekoracje
  • wycieczka do Wrocławia
  • udana mini imprezka z polskimi przysmakami wraz z francuskimi znajomymi
  • świąteczny spacer i oglądanie paryskich sklepowych witryn z przyszłą (obecną! ❤ ) mamą 🙂
  • piękna żywa choinka w domu ❤
  • rodzinne święta w szalenie bliskim memu sercu Sandomietzu
  • spotkanie z przyjaciółką na szarlotkowej kawie!
  • oglądanie kaset z dzieciństwa!
  • jak nigdy Paryż w zimowej odsłonie ❤
  • no i sylwester we dwoje ❤

To wszystko sprawiło, że gdy oglądam moje grudniowe wspomnienia, na mą buźkę wskakuje szeroki banan 🙂 Lubię swoje życie ❤

A jak tam na moich blogach?

Podróżniczy blog jeszcze nie doczekał się recenzji japońskiej wycieczki, ale planuję to nadrobić w najbliższych dniach 😉

♥ Na fr blogu pojawiły się zimowe słówka, lekcje z czytaniem francuskich przepisów oraz wpis o tym jak poprawnie składać sobie życzenia po francusku! Jak na moje zdolności organizacyjne 3 lekcje to całkiem niezły wynik! 😉

SŁÓWKA – Zima.
LEKCJA 44. – Francuskie przepisy cz.1 (+ czasowniki i słówka)
LEKCJA 45. – Francuskie przepisy cz.2 (+ francuskie miary)
LEKCJA 46. – Francuskie życzenia.

♥ A na pannie marzannie można znaleźć dwa posty DIY oraz grudniową checklistę 🙂

Grudniowa checklista! ♥
Kalendarz Adwentowy
Ekologiczna choinka ♥


No i standardowo podsumowanie miesiąca w wersji
-fotopamietnika-

1
01.12 – A Tymczasem w drodze na francuski
2
02.12 – hand lettering progress! Nadal mam problemy z literką „r” 😉
3
04.12 – małe przyjemności  ❤
4
09.12 – Smakowitości Pani Oli!
5
10.12 – Kocham to miejsce! Wrocław  ❤
6
11.12 – Romantyczna kolacja z pyszną baraniną! Kucharz mógłby jednak zadbać o smaczniejszy sposób jej prezencji ;D
choinka-2a
12.12 – Moja ekologiczna choinka ❤
7
12.12 – Polskie przystawki też mogą być ładne 🙂
8
12.12 – Nakarmimy DOBRZE Francuzów 🙂
9
12.12 – Skoro już bawimy się w odkrywanie polskich smaków nie mogło zabraknąć i tego! Challenge z piciem wody z pod ogórków! Który wprowadził nad wyraz taneczną i roześmianą atmosferę ;D Niektórzy prosili o dokładka :O
10
13.12 – Pogaduchy z Panią K  ❤
choinka3
14.12 – Gorąca czekolada 🙂
11
17.12 – Ciasto z owocem kaki! Pomimo iż „podupadło” na puszystości wyszło bajecznie 🙂
19
17.12 – Moja ulubiona lemoniada pietruszkowa! NAJLEPSZA
12
21.12 – Dla mojego gentlemana 😉
13
21.12 – Ostatnia wspólna kolacja przed świętami. Sushi time!
14
22.12 – Lecimy Polska! Małe czerwone winko na pokładzie dzielone na dwoje 😀 Małe przyjemności  ❤ Wesołych Świat Kochanie ;*
15902848_10211257740307359_495306644_o
23.12 – Sweet home  ❤ Zaczynamy Święta!
20
23.12 – Wszystko co najlepsze! 5  ❤
15
24.12 – Wigilia – „Check out my dress honey” ;*
16
27.12 – Pani Mart ;*
17
27.12 – Wsiąść do pociągu byle jakiego  ❤ Uwielbiam rodzinne granie!
18
31.12 – We dwoje  ❤ Pierwszy tak spokojny sylwester 🙂 Z przystawką, głównym daniem, deserem no i przekąskami! Do tego porto no aperitif, czerwone wino do obiadu i champagne oczywiście 🙂 Świętujemy!

 

Skomentuj

